ביצועי משקפי שמש לכל סוגי הרוכבים 

משקפי השמש הסטייליסטיים והנוחים הללו משפרים את הראות ברכיבות על חצץ, מפחיתים צללים בכביש, ויישארו במקומם על הפנים גם בעת רכיבה על אופני הרים. בונוס: גם בדקנו כמה אפשרויות למשקפיים עם מרשם.

משקפי שמש לרכיבה הם לא רק עניין של סטייל, אלא גם של תפקוד. המשקפיים הטובים ביותר נראים טוב ומגנים על העיניים מפני פסולת וקרני UV, תוך שהם נעלמים כמעט על הפנים. בתחילת המאה העשרים, רוכבי אופניים הסתמכו בעיקר על משקפי מגן להגנה על העיניים. בשנות השישים, רבים מהרוכבים עברו למשקפי שמש בעלי דגש על סטייל, במקרים רבים משקפי טייסים, בשל העדשות הגדולות מהרגיל שסיפקו כיסוי טוב יותר. רק באמצע שנות השמונים הופיעו משקפי השמש לרכיבה מודרניים כפי שאנו מכירים היום, כאשר גרג למונד חשף את משקפי השמש שלו האיקוניים, וכך נולדו משקפי השמש המודרניים לרכיבה.

מאותו רגע, התפתחות משקפי השמש לרכיבה התקדמה במהירות, בזכות הצגת גווני עדשות חדשים, עדשות מתחלפות וחומרי מסגרת קלים. מותגים כמו REVO השיקו משקפיים שהזכירו את עיני החרקים, בעוד שאוקלי שוב חידשה כשפיתחה את העדשה הקמורה עם מרשם.


מה לשקול כשקונים משקפי שמש לרכיבה

1. סוג העדשה 

כל מותג משקפיים מציע עדשות שונות לתנאי רכיבה ורמות תאורה שונות. עדשות מחזירות אור מיועדות לשמש מלאה. עדשות בינוניות מכילות גוון מסוים אך מאפשרות כניסת יותר אור מאשר עדשות מחזירות אור לחלוטין. (לעיתים מכנים אותן עדשות שבילים כי הן מצוינות לתנאי תאורה משתנים הנפוצים ברכיבה ביער.) ולבסוף, ישנן עדשות שקופות לרכיבה בלילה.

חלק מהמותגים כמו REVO מציעים עדשות פוטוכרומיות, שמכהות בחשיפה לאור UV והופכות כמעט שקופות כשהן רחוקות מהשמש. עבור רוכבים שלא אוהבים להחליף עדשות, אפשרות פוטוכרומית יכולה להיות פתרון נהדר, אך עדשות אלה לעולם לא יכהו כמו עדשות המיועדות לשמש מלאה ולא יהיו שקופות כמו עדשה שקופה אמיתית.

בדרך כלל, מותגים מספקים את האפשרות לבחור את העדשה המועדפת ולעיתים כוללים כמה עדשות עם המשקפיים. אם רק עדשה אחת כלולה, בחרו בעדשה שמתאימה ביותר לרוב הרכיבות שלכם ורכשו עדשות נוספות לתנאים אחרים לפי הצורך.
הסגנון הנוכחי הוא עדשות גדולות בצורת מגן. עדשות גדולות יותר מספקות יתרונות תפקודיים, כולל הגנה טובה יותר מפני השמש, הרוח והפסולת.

עדשות גדולות גם מרחיקות את קצוות המסגרת מהשדה הראייה ההיקפי של הרוכב, מה שמפחית את הפוטנציאל להפרעה.

2. מסגרת עם או בלי שוליים 
צורת המסגרת והעדשות חשובות לראייה והגנה. רוב המסגרות עשויות מפולימרים פלסטיים שיכולים לעמוד בעומס רב. חלק מהמשקפיים כוללים שוליים סביב העדשה, בעוד אחרים חלקית ממוסגרים. למשל, לדגם DESCEND  של REVO יש עיצוב ללא שוליים לחלוטין. זה מגדיל את שדה הראייה והופך את המסגרות לקלות יותר. עם זאת, היעדר השוליים מקטין את הקשיחות, וחלק מהרוכבים מרגישים שמשקפיים ללא שוליים לא נשארים על הפנים בצורה בטוחה. עיצובים עם שוליים נוטים להיות יותר מבנים ומתאימים בצורה הדוקה יותר, אך על חשבון שדה ראייה מעט קטן יותר.

התאמה נכונה עבורך
משקפי שמש לרכיבה צריכים להתאים לגודל ולצורת הפנים שלך מספיק טוב כדי להישאר במקום בזמן הרכיבה ובאותו הזמן להיות נוחים מספיק לשימוש כל היום עם קסדה. כדי להשיג זאת, מותגים כמו REVO ו- WILEY X משתמשים בגומי הידרופילי - אשר שומר על אחיזתו ככל שאתה מזיע - על משטחי האף והרקות. מותגי משקפיים אחרים משתמשים במשטחים מתכווננים לחלוטין כדי להתאים לצורות פנים שונות. זרועות ישרות יותר תואמות יותר לקסדות אופניים שיש בהן פתחים לאחסון המשקפיים כאשר לא בשימוש. באופן כללי, אנו ממליצים לנסות את המשקפיים באופן אישי וגם לבדוק כיצד הם משתלבים עם קסדת הבחירה שלך.


להלן הדגמים הטובים ביותר של משקפי שמש לרוכבים מREVO:

REVO POLAR
עדשות קוטביות חזקות המספקות הגנה מעולה מפני קרני UV ושיפור חדות הראייה.
מסגרת קלה במיוחד עם עיצוב מודרני ונוח.
טכנולוגיית נוחות הידרופובית, שמבטיחה שהמשקפיים יישארו במקום גם במהלך רכיבה מאומצת.
מתאים לתנאי תאורה משתנים ולרכיבה בכל סוגי השטח.


 REVO POLAR PHOTOCROMIC עם עדשות פוטוכרומיות בצבע Evergreen:

  • עדשות פוטוכרומיות שמשנות את צבען בהתאם לתנאי התאורה, מספקות גוון כהה יותר בשמש חזקה והופכות כמעט שקופות בתנאי תאורה חלשים.
  • צבע עדשה Evergreen שמשפר את הראייה בתנאים משתנים ומספק הגנה מלאה מקרני UV.
  • עיצוב קל ונוח עם מסגרת עמידה ושוליים דקים שמגדילים את שדה הראייה.
  • אידיאלי לרוכבים שמחפשים משקפיים שמתאימים לכל תנאי התאורה בלי הצורך להחליף עדשות.
· 
REVO OMEGA
  • עדשות איכותיות עם ציפוי נגד סנוור המספקות הגנה מצוינת מפני קרני השמש.
  • מסגרת עמידה וקלה המותאמת בצורה ארגונומית לפנים.
  • עיצוב עם שוליים או ללא שוליים, בהתאם להעדפה האישית, למקסום שדה הראייה.
  • מתאים לרוכבים שמחפשים שילוב של סטייל ותפקוד גבוה.

יתרונות כלליים:
אידיאלי לטריאתלונים: המשקפיים מתאימים גם לרכיבה על אופניים וגם לריצה, מה שמאפשר לספורטאים להשתתף בתחרויות שונות ללא הצורך להחליף משקפיים בין הקטעים.

טכנולוגיית הידרופובית: שימוש בגומי הידרופובי על משטחי האף והרקות, ששומר על אחיזת המשקפיים גם בזמן הזעה.
התאמה עם קסדות: זרועות ישרות שמותאמות לשימוש עם קסדות, מאפשרות אחסון המשקפיים כאשר אינם בשימוש.
בזכות השילוב המושלם של טכנולוגיה מתקדמת, נוחות וסטייל, משקפי השמש של REVO מדגמי Polar ו-Omega הם הבחירה האידיאלית לרוכבים על אופניים ולספורטאים המשתתפים בטריאתלונים.

משקפי השמש מ-REVO, כמו Polar ו-Omega, מספקים את השילוב המושלם של טכנולוגיה מתקדמת, נוחות וסטייל לרוכבים בכל הרמות.



ביצועי משקפי שמש לכל סוגי הרוכבים imageביצועי משקפי שמש לכל סוגי הרוכבים image